Optimizoni dërgimin e teknikëve, përmirësoni tarifat e riparimeve në herën e parë, ndiqni përfundimin e shërbimit dhe rrisni kënaqësinë e klientëve për bizneset e shërbimit në terren.
Mbërritja e teknikëve me vonesë ose në vendndodhjen e gabuar ndikon në kënaqësinë e klientit.
Planifikimi i dobët i itinerarit çon në më pak thirrje shërbimi të kryera në ditë.
Vështirësi në gjetjen e shpejtë të teknikut të duhur me punën e duhur.
Mungesa e provës së përfundimit të shërbimit çon në mosmarrëveshje për faturimin.
GPA ofron mjete gjithëpërfshirëse për kompanitë e HVAC, hidraulikës, energjisë elektrike, mirëmbajtjes dhe shërbimeve të tjera në terren për të optimizuar operacionet.
Monitoroni të gjithë teknikët e terrenit në kohë reale për të dërguar burimin më të afërt të disponueshëm.
Mëso më shumë →Optimizoni rrugët e teknikëve për të maksimizuar thirrjet e shërbimit dhe për të minimizuar kohën e udhëtimit.
Mëso më shumë →Jepu klientëve kohë të sakta mbërritjeje dhe redukto takimet e humbura.
Mëso më shumë →Ndiqni përfundimin e shërbimit me gjeofencing, pulla kohore dhe provë dixhitale të shërbimit.
Mëso më shumë →Ndiqni metrikat kryesore si shkalla e rregullimeve për herë të parë, koha e reagimit dhe produktiviteti i teknikëve.
Mëso më shumë →Mbani automjetet e shërbimit të besueshme me planifikim dhe ndjekje të automatizuar të mirëmbajtjes.
Mëso më shumë →Më shumë thirrje shërbimi në ditë
Shkalla më e lartë e rregullimit për herën e parë
Përmirësimi i kënaqësisë së klientit
Kosto më të ulëta operative
Shikoni se si GPA i ndihmon kompanitë e shërbimeve në terren në të gjithë Shqipërinë të përmirësojnë efikasitetin, kënaqësinë e klientëve dhe fitimprurësinë.
Caktoni një Demo